Actueel

Gebedsdag Vrouwe van alle volkeren online

Mededeling

Op zaterdag 28 mei zal de online gebedsdag van de Vrouwe van alle Volkeren te volgen zijn via het grote projectiescherm van het ontmoetingscentrum.
Het ontmoetingscentrum is vanaf 8.30 uur open. De online gebedsdag is van 9.00 uur - ca. 18.15 uur. U bent allen van harte uitgenodigd!

Om het gehele programma via de livestream te kunnen volgen en om u de gelegenheid te geven zelf ook de H. Mis te vieren, is er op deze dag speciaal voor alle aanwezigen een H. Mis in de kapel aangrenzend aan het ontmoetingscentrum.

De H. Mis begint om 12.15 uur.

Onze Lieve Vrouwekerk
Keizersgracht 218 B

Online Gebedsdag Vrouwe van alle Volkeren
Zaterdag 28 mei 2022 vanaf 09.00 uur live gestreamd
Op 28 mei a.s. vindt vanuit de Kapel van de Vrouwe van alle Volkeren een internationale online gebedsdag ter ere van Maria, de Vrouwe van alle Volkeren, plaats.

Mgr. Jan Hendriks zal het heilig Misoffer vieren en Mgr. J.M. Punt, emeritus bisschop, zal concelebreren.
Natuurlijk zou ieder van ons de voorkeur geven aan een gebedsdag ter ere van de Vrouwe van alle Volkeren, zoals dat vóór de pandemie in Amsterdam,
Keulen of Düsseldorf gebruikelijk was. Maar op het ogenblik is dit, door verschillende omstandigheden, helaas nog niet mogelijk. Wij willen u echter van
harte aanmoedigen om te zoeken naar oplossingen om de livestream bij u in de buurt in een kleine of grote groep te volgen en samen te bidden en te zingen.
Misschien kunt u (met toestemming van de pastoor) een parochiezaal huren of als dat niet mogelijk is, in ieder geval kennissen en vrienden uitnodigen om de livestream
bij u thuis te volgen.
De gebedsdag via livestream brengt ook grote voordelen met zich mee. Door de simultane vertaling in tien talen, die met een grote technische inspanning gepaard
gaat, (in het Nederlands, Duits, Engels, Spaans, Frans, Italiaans, Pools, Russisch, Slowaaks en Arabisch) kunnen veel meer gelovigen met ons meeleven dan bij de andere
gebedsdagen het geval was, zo zagen we vorig jaar. Ook na afloop keken velen naar
de homilie en de lezingen. https://www.ims-cms.net/pub/27228/prayerday21/

Voorlopig programma zaterdag 28 mei 2022

Onze Lieve Vrouwekerk
Keizersgracht 218 B

09:00 uur Eucharistische aanbidding en rozenkrans
10:00 uur Voordracht door pater Paul Maria Sigl (deel 1)
10:50 uur Pauze
11:00 uur Vervolg van de voordracht (deel 2)
11:45 uur Lunchpauze
14:00 uur Eucharistische aanbidding en rozenkrans
14:30 uur Vervolg van de voordracht (deel 3)
15:30 uur Uur van de Goddelijke Barmhartigheid
16:30 uur Pauze
17:00 uur HEILIG MISOFFER
Hoofdcelebrant en homilie: Z. Exc. Jan Hendriks,
bisschop van Haarlem-Amsterdam
Concelebrant: Z. Exc. Jozef Punt, emeritus bisschop
De link van de livestream vindt u op: www.prayerday.info. Het is deze dag helaas niet mogelijk een bedevaart te maken naar de kapel in Amsterdam. De gebedsdag is alleen
bij te wonen via internet. De kapel zal om technische redenen tijdens de livestream gesloten zijn.
Informatie:
www.prayerday.info
U kunt de flyers in de verschillende talen downloaden op onze website:
www.prayerday.info