Over ons

De Onze Lieve Vrouwekerk is gevestigd aan de Keizersgracht 220, 1016 DZ Amsterdam.

We zijn een rectoraatskerk, onderdeel van de parochie van de Heilige Nicolaas. We betalen een maandelijkse huur aan de Syrisch Orthodoxe Kerk, met wie wij gelukkig zeer goed kunnen samenwerken. We betalen 25 % van de onderhoudskosten van de kerk. Hiervoor is uw bijdragen van groot belang.

Het postadres is Keizersgracht 218 B, 1016 DZ Amsterdam.

Het bankrekeningnummer van de kerk is: NL16 INGB 0000 0838 31, t.n.v. Stichting Onze Lieve Vrouwekerk, Amsterdam.

De Onze Lieve Vrouwekerk is vanaf het Centraal Station bereikbaar met GVB tramlijnen 13 en 17. Halte Westermarkt.