Wil je de kerk helpen?

Would you like to help the church?

“Allen, die het geloof hadden aanvaard, bleven bijeen” (Handelingen 2:44)

De Onze Lieve Vrouwekerk, met de kapel en het ontmoetingscentrum, is ondenkbaar zonder onze vrijwilligers. We hebben ongeveer 70 mensen, die hun tijd, energie en toewijding gratis beschikbaar stellen ter ere Gods en om al de activiteiten van en rond deze kerk mogelijk te maken.

We zoeken mensen om te helpen bij de voorbereiding van de Mis, misdienaar en acolieten om bij de Mis te helpen, lectoren voor de Mis, om de boekjes uit te delen, om te collecteren, om te zingen tijdens de vieringen, voor de kindercatechese, voor het koffiedrinken na de mis. Mocht je kunnen en willen neem contact op met de rector via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

We are looking for people to help prepare things for the Mass, altar boys and acolytes to help at Mass, lectors during Mass, to hand out the booklets, to sing during the celebrations, for children's catechesis, and for coffee after Mass. If you are able and willing to do it, please contact the rector at Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..