Surinaams Pastoraat

Sinds lange tijd zijn de voornaamste missionarissen in Suriname de Paters Redemptoristen geweest.

In de Onze Lieve Vrouwekerk hebben wij de relieken van de heilige Pater Peerke Donders, Redemptorist, die zijn leven in Suriname doorbracht met verzorgen van zieken en met name melaatsen.

Pastoor Gerard Meershoek heeft gedurende 30 jaar voor het pastoraat vand de Surinaamse Gemeenschap gezorgd vanuit de Onze Lieve Vrouwekerk.

Pastoor Igno Osterhaus is de huidige pastor van deze gemeenschap. Zijjn contact gegevens staan hieronder.

Pastor Surinaamse gemeenschap
Igno Osterhaus
06 17858026

Secretariaat van de Surinaamse gemeenschap is voor meer practische zaken zoals doobpbewijzen en speciale vieringen bespreken.