Kinderen

Kindercatechese

Wilt u uw kinderen voorbereiden  op de sacramenten van de eerste heilige Communie en het heilig Vormsel?  Of wilt u de geloofsvorming van uw kinderen ook na het ontvangst van deze heilige sacramenten voortzetten/ Dan nodigen wij u van harte uit uw kind bij ons aan te melden voor de catechese lessen.

U kunt uw kind nu aanmelden en dan hopen wij u en uw kind(eren) gauw te ontmoeten.

De Catechese wordt meestal op zondag gegeven voorafgaand aan de hoogmis , afhankelijk van de mogelijkheden van kinderen en ouders.

Start

We starten op zondag 24 september 10.15 uur  met een introductie waarbij  ouders, kinderen en met elkaar kunnen kennismaken en  wij u kunnen vertellen wat u het komend jaar kunt verwachten. Wij proberen flexibel te zijn en de persoonlijke begeleiding van ouders en kinderen staat voorop.

Op zondag 1 oktober  2023 om 10.15 uur start dan de catechese voor uw kinderen.

Contact

U kunt een mailtje sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of contact opnemen met een van de volgende personen: voor de eerste H. Communie: Gracia Glas Velland, 06-24153144, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Voor het H. Vormsel: Sylvia van den Oever, 06-10465598, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Praktische informatie

De kosten zijn Euro 40 per jaar  kunt u overmaken op het rekeningnummer van de Onze Lieve Vrouwekerk rekeningnummer NL16INGB0000083831, onder vermelding van catechese nl en de naam uw kind. Dit bedrag word gebruikt voor lesmateriaal en knutselmateriaal.

Onze-Lieve-Vrouwekerk

Keizersgracht 218 B, 1016 DZ Amsterdam